12 janvāris 2017,
 Off

Katrā valstī Militzer & Münch nemitīgi paplašina un papildina sniegto pakalpojumu portfeli saviem klientiem, kā arī tiek nepārtraukti pilnveidotas zināšanas, lai sasniegtu vislabākos rezultātus. Iekšējai kapacitātei un kravu apjomam pieaugot, tiek nodrošināti labāki nosacījumi ar aviokompānijām un pārvadātājiem.

Visas darbības pamatā galvenā prioritāte uzņēmumam Militzer & Münch ir klients, kurš attiecīgi ir tikai ieguvējs no uzņēmuma filiāļu savstarpējās sadarbības, saņemot aizvien vairāk tā dēvēto one-stop servisa piedāvājumu. Šāda servisa piedāvājuma esamība ir galvenais Projekta komandas mērķis. Ja līdz šim daudzos gadījumos transporta piedāvājums tika realizēts ar ārējo resursu atbalstu, tad uz doto brīdi viss pilnais process tiek īstenots ar pašu spēkiem, iesaistot iekšējos resursus un savas filiāles.

Šis globālais projekts aizsākās 2015.g. sākumā un tā attīstība iegūst aizvien plašākus mērogus. Sākotnēji tika veikta transporta apjomu analīze un šajā posmā tika iesaistīti arī Militzer & Münch talantu menedžmenta programmas dalībnieki. Gala rezultātā tika izveidota kopbilde visiem procesiem un apjomiem un uzdevums ir sasniegt pēc iespējas lielāku caurredzamību ikvienā posmā. Tamdēļ, tiek strādāts pie IT risinājumiem, kas apkopo informāciju par pārvadājumu apjomu visās uzņēmuma struktūrvienībās un dati attiecīgi arī ir pieejami visām pusēm, lai būtu iespējams efektīvi darboties un klientiem piedāvāt vislabāko un optimālāko risinājumu.