Cargomax nodrošina regulārus kravu pārvadājumus no Ķīnas.
30 augusts 2022,
 Off

Vidējais koridors pašlaik kļūst par daudzsološu alternatīvu Jaunā zīda ceļa Ziemeļu koridoram. Tas ir ekonomiski izdevīgāks, kā arī transportēšana pa šo koridoru notiek daudz ātrāk salīdzinājumā ar Ziemeļu koridoru.

Vidējais koridors ir tirdzniecības maršruts, kas savieno Eiropu ar Āziju.

Militzer & Münch eksperti nodrošina klientiem multimodālos pārvadājumus pa Jauno zīda ceļu. Tā maršruts ir šāds: sākumā kravas tiek vestas ar kuģi no Aktau un Kurikas Kazahstānā pa Kaspijas jūru uz Baku ostu Azerbaidžānā, tad seko dzelzceļa posms uz Gruziju, savukārt no Batumi un Poti ostām kravas nonāk Eiropā, šķērsojot Melno jūru.

Jau 2017. gadā tika parakstīts nolīgums, kas regulē pārvadājumus Transkaspijas maršrutā. Šo maršrutu galvenokārt izmanto Ķīnas preču transportēšanai uz Eiropas valstīm. No Kazahstānas transportēšanas laiks ir aptuveni 35 dienas.

Parasti aptuveni 80% Ķīnas preču Eiropu sasniedz pa jūru. Pašlaik Vidējais koridors kļūst par uzticamu alternatīvu, lai apietu konteineru sastrēgumus, kas daudzās lielākajās ostās ievērojami kavē savlaicīgu kravu nosūtīšanu.

Pateicoties Militzer & Münch efektīvajam un kompetentajam globālajam tīklam, uzņēmuma pārstāvniecības visās valstīs spēj ātri reaģēt uz klientu pieaugošo pieprasījumu pēc šī kravu pārvadājuma maršruta.

Cargomax SIA ir Militzer & Münch Grupas struktūrvienība Latvijā, nodrošinot sauszemes, jūras un avio kravu pārvadājumus.
Militzer & Münch Grupa kopumā nodarbina ap 2 000 darbinieku, ir pārstāvēta 30 valstīs ar 100 ofisiem un struktūrvienībām, kā arī stratēģiskās partnerattiecības daudzās citās valstīs kopumā veido ļoti blīvu tīklu. Piedāvāto pakalpojumu klāstā ir sauszemes pārvadājumi, avio un jūras kravu pārvadājumi, dzelzceļa risinājumi un projektu loģistika Eirāzijas Austrumu-Rietumu asī un Ziemeļāfrikā. Holdings darbojas ar blīvu filiāļu tīklu Austrumeiropā, NVS valstīs, Tuvajos un Tālajos Austrumos, kā arī Magriba valstīs.