Vidējais koridors pašlaik kļūst par daudzsološu alternatīvu Jaunā zīda ceļa Ziemeļu koridoram. Tas ir ekonomiski izdevīgāks, kā arī transportēšana pa šo koridoru notiek daudz ātrāk salīdzinājumā ar Ziemeļu koridoru.
Vidējais koridors ir tirdzniecības maršruts, kas savieno Eiropu ar Āziju.
Militzer & Münch eksperti nodrošina klientiem multimodālos pārvadājumus pa Jauno zīda ceļu. Tā maršruts ir šāds: sākumā kravas tiek vestas ar kuģi no Aktau un Kurikas Kazahstānā pa Kaspijas jūru uz Baku ostu Azerbaidžānā, tad seko dzelzceļa posms uz Gruziju, savukārt no Batumi un Poti ostām kravas nonāk Eiropā, šķērsojot Melno jūru.
Jau 2017. gadā tika parakstīts nolīgums, kas regulē pārvadājumus Transkaspijas maršrutā. Šo maršrutu galvenokārt izmanto Ķīnas preču transportēšanai uz Eiropas valstīm. No Kazahstānas transportēšanas laiks ir aptuveni 35 dienas.
Parasti aptuveni 80% Ķīnas preču Eiropu sasniedz pa jūru. Pašlaik Vidējais koridors kļūst par uzticamu alternatīvu, lai apietu konteineru sastrēgumus, kas daudzās lielākajās ostās ievērojami kavē savlaicīgu kravu nosūtīšanu.
Pateicoties Militzer & Münch efektīvajam un kompetentajam globālajam tīklam, uzņēmuma pārstāvniecības visās valstīs spēj ātri reaģēt uz klientu pieaugošo pieprasījumu pēc šī kravu pārvadājuma maršruta.