5 oktobris 2016,
 Off

Turpinām ielūkoties mūsu holdinga jaunumu sadaļā un šodien mūsu uzmanība būs pievērsta  tādām lietām kā drošība transporta procesu organizācijā un riskiem ar ko jāsaskaras diendienā ikvienam transporta nozares uzņēmumam.

Militzer & Münch holdingam drošība ir ne tikai kvalitātes kritērijs loģistikas procesā, bet visnotaļ svarīgs konkurētspējas faktors pasaules līmenī. Piegādes ķēdes, kas savieno ekonomiskās zonas visā pasaulē saskaras ar visdažādākā veida draudiem un galvenie riski ar ikdienā saskaras transporta uzņēmums ir sekojoši:

Loģistika – mērķis un ieroči

Terora akti 2001.g. 11. septembrī iezīmēja pavērsienu; transporta nozares drošības svarīgums kopš šī brīža ir pilnībā pārskatīts. Būtiskākais ir tas, ka šodien teroristi var nomērķēt uz jebkuru piegādes posmu, un izmantot to savām loģistikas vajadzībām un plānotajiem uzbrukumiem.

Postošie vulkāna pelni

Islandes vulkāna Eijafjadlajegidla izvirdums 2010.g. aprīlī bija ar ļoti tālejošām sekām – pelnu mākoņi paralizēja gaisa satiksmi lielā daļā Ziemeļu- un Centrālajā Eiropas daļā; tikai viens itkā normāls un dabisks dabas notikums spēja izraisīt bezprecedenta traucējumu Eiropas gaisa telpā un dramatisku ietekmi uz valsts iedzīvotājiem un apkārtējo vidi.

Cunami ar pasaules mēroga sekām

Smagie postījumi Japānā pēc zemestrīces izraisītā cunami un kodolreaktora katastrofas Fukušimā pilnībā novirzīja globālās piegāžu ķēdes no ierastā kursa. Piemēram, elektronikas un automobiļu ražotājiem nācās pat pārtraukt ražošanu, savukārt gaisa un jūras satiksme no un uz Japānu tika novirzīta vai pavisam slēgta. Šī ietekme skāra arī citas Āzijas valstis un sekas bija jūtamas lielā daļā pasaules.

Lidosta ārpus kontroles zonas

Datoru noziegumi jeb plašāk dzirdētie kibernoziegumi ir sākuši mērķtiecīgi skart arī avio infrastruktūru. 2015.g. jūlijā hakeri paralizēja Polijas lielāko lidostu Varšavā. Uzbrukums bija mērķēts uz sistēmu, kas koordinē izlidošanu; pasažieriem un kravas sūtījumiem nācās palikt uz zemes, līdz kamēr šis uzbrukums tika novērsts un izlidošanas sistēma veiksmīgi atsāka savu darbību.

Kibernoziedznieki un kontrabandisti

2013.g. Beļģijas Federālā policija sagrāva noziedznieku mēģinājumu ievest narkotikas konteineros no Dienvidamerikas uz Antverpeni. Noziedznieki sadarbībā ar hakeriem ielauzās ostas digitālajā iekraušanas/izkraušanas sistēmā, noslēpa tajā savu izsekošanas sistēmu, lai viņi varētu jebkurā brīdī atrast un nozagt no termināla vajadzīgos konteinerus.

Lokāli gadījumi – globāli sastrēgumi

Pēc katastrofālā sprādziena Tianjin – Ķīnā un ilgā laika, kas tika pavadīts neziņā 2015.g. augustā, ostas pilsētas sešiem konteineru termināliem bija nepieciešamas trīs nedēļas, lai atsāktu darboties ar pilnu jaudu. Galvenajās starptautiskajās konteineru līnijās tiek turētas kravu rezerves un neizpildītie/plānotie pasūtījumi.

Bēgļu plūsma pret satiksmes plūsmu

Vairākus mēnešus bēgļu skaits Francijas pilsētā Kalē sasniedza ciparu 3 000, kā rezultātā Lamanša tuneļa operatori saskārās ar nopietnām drošības problēmām. Pirmos sešus mēnešus 2015.g. tuneļa drošības izmaksas sasniedza 13 milj. EUR. Neskatoties uz to, no tuneļa slēgšanas un transporta kavējumiem nebija iespējams izvairīties šajā visnoslogātākajā maršrutā starp Franciju un Lielbritāniju.

Piegādes ķēdes drošība – neskaitot vidi un enerģētiku – ir centrālais aspekts mūsu industrijā, uz ko tiek vērsta vislielākā uzmanība katru dienu.
Cargomax SIA ir Šveices uzņēmuma Militzer & Münch aģents, kā arī CargoLine un ELVIS AG grupas oficiālais pārstāvis Latvijā un Igaunijā, pakalpojumu klāstā ietverot sauszemes, avio un jūras kravu pārvadājumus. Cargomax SIA nodrošina salikto un pilno kravu pārvadājumus ar auto, avio un jūras transportu. Mūs raksturo augsts profesionalitātes līmenis, atbildības sajūta un sniegto pakalpojumu kvalitāte!