Pasaules garākā dzelzceļa līnija no Ķīnas līdz Spānijai un atpakaļ: Jaunais Zīda ceļš piedāvā Militzer & Münch holdingam un klientiem lielas iespējas.
9 maijs 2018,
 Off

No Ķīnas līdz Spānijai un atpakaļ: Jaunais Zīda ceļš piedāvā Militzer & Münch holdingam un klientiem lielas iespējas.

Pasaules garākā dzelzceļa līnija šķērso astoņas laika zonas, tās sākums ir Yiwu (Austrumķīna), galamērķis – Madride (Spānija), maršruta kopgarumam sasniedzot 13 000 km un šķērsojot 8 valstis – Spāniju, Franciju, Vāciju, Poliju, Baltkrieviju, Krieviju, Kazahstānu un Ķīnu.

Salīdzinot ar gaisa un jūras transportu, sauszemes transportam ir divas priekšrocības – dzelzceļš ir ātrāks pārvadājumu veids par jūras transportu un izmaksu ziņā tas ir daudzkārt izdevīgāks par gaisa transportu.

Šī posma laikā konteineri parasti tiek pārkrauti vairākas reizes, par cik dzelzceļa maršrutā ir trīs posmi, kuros mainās sliežu platums. Šiem posmiem tiek pievērsta īpaši liela uzmanība un kontrole, lai viss noritētu bez aizķeršanās. Holdingam šie procesi nesagādā grūtības, jo daudzās Jaunā Zīda ceļa valstīs darbojas Militzer & Münch filiāles, kas lieliski pārzina ikviena tirgus specifiku un piedāvā klientiem ne tikai elastīgus risinājumus kravas vilcienu savienojumos no Ķīnas uz Eiropu un otrādi, bet arī nodrošina un piedāvā visdažādākā veida risinājumus konkrētajā tirgū, atbilstoši katra klienta specifikai.

Lielākoties konteineru sastāvi pārvadā patēriņa preces no Ķīnas uz Spāniju. Ķīnas pilsēta Yiwu ir pasaules lielākā tirdzniecības platforma lielākai daļai produktu kā tekstilizstrādājumiem un elektroniskām ierīcēm, savukārt Ķīnas tirgum tiek piegādāts Spānijas šķiņķis, vīns, ūdens un olīveļļa. Dzelzceļa satiksme ir ļoti svarīga Ķīnai – ar piegādes punktiem Austrumvācijā un Dienvidvācijā, dzelzceļš ļauj samazināt garos jūras ceļus caur Hamburgas un Roterdamas ostām.

Pāreja no Āzijas uz Eiropu rada virkni izaicinājumu – dzelzceļa tīkls Eiropā tiek izmantots pilnā tā kapacitātē, robežu šķērsošana ir jo īpaši nedroša un kontrole un operatīvās darbības robežšķērsošanas punktos parasti aizņem ilgāku laiku nekā Ķīnā un Kazahstānā.

Ķīna investē miljardus. Vismaz 900 miljardi ASV dolāru – tik liela ir summa, ko Ķīnas valdība ir jau ieguldījusi Jaunā Zīda ceļa projektā. Šajā projektā ir iesaistītas vairāk nekā 60 valstis un projekta realizācijas ietvaros tiek izbūvēti un modernizēti daudzi infrastruktūras objekti no Āzijas līdz Eiropai un Āfrikai, tai skaitā ceļi, dzelzceļu līnijas, spēkstacijas, telekomunikācijas, ostas un lidostas. 2017.g. novembrī, ikgadējā tikšanās reizē starp 16 Eiropas Savienības valstīm un Ķīnu, tika apspriestas sadarbības iespējas un projekta ilgtermiņa stratēģija, kas solās būt veiksmīga. Tostarp, Ķīna nelaida garām iespēju vēlreiz apliecināt, ka ir gatava vēl investēt trīs miljardus dolārus Rietumeiropā, tādējādi atbalstot infrastruktūras projektu realizāciju vairākās valstīs.

Cargomax SIA ir Militzer & Münch Grupas struktūrvienība Latvijā, nodrošinot sauszemes, jūras un avio kravu pārvadājumus.
Militzer & Münch Grupa kopumā nodarbina ap 2 000 darbinieku, ir pārstāvēta 30 valstīs ar 100 ofisiem un struktūrvienībām, kā arī stratēģiskās partnerattiecības daudzās citās valstīs kopumā veido ļoti blīvu tīklu. Piedāvāto pakalpojumu klāstā ir sauszemes pārvadājumi, avio un jūras kravu pārvadājumi, dzelzceļa risinājumi un projektu loģistika Eirāzijas Austrumu-Rietumu asī un Ziemeļāfrikā. Holdings darbojas ar blīvu filiāļu tīklu Austrumeiropā, NVS valstīs, Tuvajos un Tālajos Austrumos, kā arī Magriba valstīs.

Lai precizētu interesējošā virziena transporta kustību un iespējamos kravas paņemšanas/piegādes laikus, aicinām sazināties ar mums pa tālruni + 371 67 359 770, ar skype palīdzību (cargomax.info) , sūtot e-pastu uz info@cargomax.lv vai noformējot on-line pieprasījumu mūsu mājas lapā.